Opis
4 różne okładki Ark Journal Volume VII bada interakcje architektury, designu i sztuki na przestrzeni czasu i patrzy na historię jako na stałe źródło inspiracji do tworzenia nowych pomysłów. Przedstawiamy szczegółowe badania architektury wykonane przez największych mistrzów, w tym wczesny budynek Franka O. Gehry'ego i skromny dom Marcela Breuera, będący nie tylko domem, ale dla ostatnich właścicieli także wieloletnią lekcją tego, jak dobrze żyć. Belgijski architekt Glenn Sestig dyskretnie przekształca radykalne betonowe arcydzieło Ivana Van Mossevelde, podczas gdy kolekcjoner i projektant Frederick Hooft po prostu opuszcza awangardową willę z lat 60. w dużej mierze taką, jaką ją zastał. Odwiedzamy minimalistyczny skandynawski dom w nieokiełznanym nadmorskim krajobrazie i samotną nordycką willę otoczoną naturą. W tomie VII zwracamy uwagę na dziedzictwo rzemiosła, zwłaszcza praktyków latynoamerykańskich, wykorzystując materiały z przeszłości, i odwiedzamy Esrawe Studio z siedzibą w Meksyku i platformę internetową Unno Gallery. Specjalna wkładka dedykowana jest projektantowi i artyście Marcinowi Rusakowi oraz jego przeróbce historii, natury i rzemiosła. W naszych popularnych Studiach Przypadków sięgamy od archaicznych po awangardowe w niezwykłym historycznym domu rzeźbiarza, a pawilon Arne Jacobsena nad morzem jest sceną dla projektów o prostych liniach i organicznych formach.
Okładka miękka
Język angielski
Stron 240
Ark Journal Vol. VII
towar niedostępny
Opis
4 różne okładki Ark Journal Volume VII bada interakcje architektury, designu i sztuki na przestrzeni czasu i patrzy na historię jako na stałe źródło inspiracji do tworzenia nowych pomysłów. Przedstawiamy szczegółowe badania architektury wykonane przez największych mistrzów, w tym wczesny budynek Franka O. Gehry'ego i skromny dom Marcela Breuera, będący nie tylko domem, ale dla ostatnich właścicieli także wieloletnią lekcją tego, jak dobrze żyć. Belgijski architekt Glenn Sestig dyskretnie przekształca radykalne betonowe arcydzieło Ivana Van Mossevelde, podczas gdy kolekcjoner i projektant Frederick Hooft po prostu opuszcza awangardową willę z lat 60. w dużej mierze taką, jaką ją zastał. Odwiedzamy minimalistyczny skandynawski dom w nieokiełznanym nadmorskim krajobrazie i samotną nordycką willę otoczoną naturą. W tomie VII zwracamy uwagę na dziedzictwo rzemiosła, zwłaszcza praktyków latynoamerykańskich, wykorzystując materiały z przeszłości, i odwiedzamy Esrawe Studio z siedzibą w Meksyku i platformę internetową Unno Gallery. Specjalna wkładka dedykowana jest projektantowi i artyście Marcinowi Rusakowi oraz jego przeróbce historii, natury i rzemiosła. W naszych popularnych Studiach Przypadków sięgamy od archaicznych po awangardowe w niezwykłym historycznym domu rzeźbiarza, a pawilon Arne Jacobsena nad morzem jest sceną dla projektów o prostych liniach i organicznych formach.
Okładka miękka
Język angielski
Stron 240