Kodanska
Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.
Nie znaleziono produktów spełniających podane kryteria.
Za Kodanską stoi projektantka i dyrektor generalna Marie Graff. Kodanska oznacza po czesku ulicę Kopenhaską i jest nazwą ulicy w Pradze, gdzie Marie i jej rodzina mieszkała przez wiele lat. Mąż Marie, Anders, stacjonował na wsi, co zapewniło Marie zupełnie nowe życie codzienne z dużą ilością czasu i przestrzeni na jej wrodzoną potrzebę twórczą i zapał do przedsiębiorczości. Stąd zrodził się pomysł na firmę Kodanska. Marie brakowało w domu słoiczka na sól i nie mogła znaleźć wersji, w której zarówno funkcjonalność, jak i estetyka połączyły się w wyższą jedność. To był początek współpracy z lokalnym garncarzem, dzięki któremu pomysły Marie dotyczące idealnego słoika na sól stały się rzeczywistością. Słoik na sól szybko stał się popularny wśród przyjaciół i rodziny i wkrótce Marie była na targach młodych duńskich projektantów. Przygoda z Kodańską nagle nabrała tempa. W tym samym czasie wzrosło zainteresowanie Marie czeską sztuką szklaną i we współpracy z lokalnym dmuchaczem szkła w Pradze powstały nowe produkty.
Jak tworzyć najlepsze i najbardziej odpowiedzialne projekty? Jak możemy myśleć kreatywnie i popchnąć pracę nad projektami w najlepszym kierunku? To jedne z kluczowych słów w rozważaniach, które nieustannie podejmujemy w Kodanska. W ramach tej pracy, dzięki kreatywnym procesom projektowym, udaje nam się stworzyć projekty typu „no waste”, w których całe szkło jest w 100% wykorzystywane w produkcji. Naszą wizją jest to, że nasze projekty „bez odpadów” będą w przyszłości przenikać cały asortyment naszych produktów. Dlatego intensywnie i stale pracujemy nad dalszym rozwojem naszych obecnych procesów produkcyjnych. Proces wymagający eksperymentalnego podejścia z nowymi procesami projektowymi i wzorcami produkcyjnymi.
Sami nie jesteśmy w stanie wykonać tej misji. Ponieważ nie ma firmy, która sama potrafi osiągnąć swoje cele – potrzebujemy, aby nasi klienci dostrzegali wartość naszej pracy i wspierali naszą misję. Jako konsument za każdym razem dokonujemy wyboru, lokując gdzieś pieniądze i odwrotnie, jako firma mamy zadanie w zakresie stworzenia odpowiedniego produktu, wartościowego dla klienta, zarówno w kontekście ekonomicznym, jak i odpowiedzialnym. Wymaga to kierunku, widoczności i działania z naszej strony. Dlatego wykorzystujemy każdą okazję, aby przekazać nasze ambicje, aby nasza misja mogła zakończyć się sukcesem razem z naszymi klientami. Nasza praca nad projektami bez odpadów jest i będzie dla nas nieustanną sprawą.