Zwroty

Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić towar:

Pobierz, wydrukuj a następnie wypełnij formularz w PDF znajdujący się poniżej.

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU W PDF

Następnie odeślij go wraz z paragonem oraz zwracanym towarem na adres:

MoreMadam.pl

os. Sosnowe 51

73-108 Kobylanka

Nie wysyłamy kuriera po odbiór paczki.

Jeśli przedmiot przyjechał uszkodzony:

Niezwłocznie wezwij kuriera, który doręczył Twoją przesyłkę. Jeśli nie posiadasz numeru telefonu do kuriera, skontaktuj się z infolinią UPS 22 534 00 00 podając tam numer listu przewozowego. Zachowaj karton i stan paczki do przyjazdu kuriera. Kurier spisze protokół szkody, który należy odesłać do nas na adres mailowy: sklep@moremadam.pl.

Po otrzymaniu wszystkich dokumentów, tj. skan protokołu szkody, zdjęcia zniszczenia, prześlemy nowy towar.

Szczegółowe informacje:

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Kupującemu, który jest Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.

Do skutecznego odstąpienia od umowy, wystarczy złożenie pisemnego oświadczenia przez Kupującego drogą mailową lub pocztową, w przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie od momentu odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia zawiera Załącznik nr 1.

Kupujący, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu w stanie niezmienionym wraz z dowodem zakupu lub jego kopią w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia.

Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Produkty zakupione w dziale Outlet nie podlegają zwrotom ani reklamacji.

Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysyłki Produktu do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

W przypadku gdy Kupujący wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób przesyłki dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Zwroty Produktów wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane.

Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje się do Kupujących niebędących konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową.


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów